Beste
Ik heb hier al een paar onderwerpen met dit probleem gelezen maar eigenlijk nergens gelezen dat bij iemand het probleem is opgelost, vandaar dit bericht.
Het zal je niet verschieten maar een kleine 2 jaar geleden heeft een vriendin zich laten verrassen door 'gladpraters' die werkten voor het beruchte voordelengids.eu.
Ze heeft zich een contract laten aansmeren, maar na een klein jaar (en weinig voordeel) heeft ze besloten het contract op te zeggen. Hun antwoord was duidelijk: een contract dient opgezegd te worden via aangetekend schrijven. Dit heeft ze dan ook gedaan (nadat ze eerst haar 2de jaar betaald heeft, want ze zat al in haar laatste 3 maanden van haar contract). Nu meer dan 1(!) jaar later (niets gehoord via mail, brief, telefoon, wat dan ook, laat staan een herinnering) krijgt ze ineens een mail van het Incassobureau Credifixx.
Geachte heer/mevrouw,
Inzake uw schuld aan Voordelengids.eu BVBA van € 75,97 met dossiernummer 97276 hebben wij tot op heden nog geen betaling van u ontvangen. Ook heeft u tot dusverre geen, althans geen steekhoudende bezwaren tegen de aard en omvang van uw betalingsverplichting aangevoerd. Evenmin heeft u gebruik gemaakt van de u geboden mogelijkheid tot afbetaling in redelijke termijnen. Verdere vertraging is onacceptabel.
Ter voorkoming van verdere invorderingsmaatregelen adviseer ik u per omgaande voor betaling van het openstaande bedrag van € 75,97 zorg te dragen op ING bankrekeningnummer BE 11 3101 8952 4548 BIC BBRUBEBB t.n.v. Stichting derdengelden Credifixx te Leiden o.v.v. dossiernummer 97276.
Natuurlijk is ze in lichte paniek want na meer dan 1 jaar heeft ze uiteraard haar bewijs van AS niet meer bijgehouden.
Nu is mijn vraag of iemand die hiermee reeds problemen heeft gehad, een definitieve oplossing heeft gevonden om dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt!