ik zit met de handen in het, weinig overblijvende, haar

Om een lang verhaal kort te maken, komt het hier op neer : mijn laptop is op 12 maart 08 opgehaald om (een tweede opeenvolgende maal) hersteld te worden.
Sinds die dag is men het spoor bijster

De herstelfirma is ondertussen in faling gegaan & de zusterfirma zegt dat de laptop nooit is aangekomen bij hen.
De fabrikant van het toestel, wiens benelux zetel in NL ligt, zegt dat de laptop, volgens hun historiek, terug bij de klant (mij dus

Het was nochtans hun eigen helpdesk dat mij geadviseerd had om rechtstreeks contact op te nemen met de hersteldienst ivm de resterende gebreken na de 1ste herstelling.
Hierdoor is de 2de herstelling NOOIT geacteerd geweest in het systeem van de fabrikant.
Zij hebben ondertussen wel al een klachtendossier geopend, maar daar blijft het dan ook bij.
Ondertussen heb ik aangifte van diefstal gedaan bij de politie in mijn woonplaats, deze hebben een process verbaal opgestart ivm Misbruik van vertrouwen.
Ook de curator van het in faling gegane herstelbedrijf heeft zijn medewerkers laten zoeken naar mijn serienummer, zonder resultaat.
Elke firma heeft zo wel zijn eigen uitleg, de ene al geloofwaardiger dan de andere, en leggen de schuld bij de ander.
Welke kanalen kan ik nog aanboren om dit geschil/verlies opgelost te krijgen?
Hopend op een verhelderend antwoord ...