Pagina 1 van 1

Beter product ontvangen, verkoper reageert nog altijd niet

Geplaatst: 27 jan 2019 19:57
door Mjuzick
Beste,

Wij hebben iets gekocht van ongeveer 130 euro bij een onderleverancier van bol.com, en op papier klopt alles (inclusief factuur). Echter, het toestel dat geleverd werd, is het grotere model van 180 euro. Wij hebben dit bijgevolg laten weten aan de leverancier via de website van bol.com, met het voorstel van het eventueel terug op te sturen en in te wisselen. Wij hebben echter, na bijna een week, hier nog steeds geen antwoord op gekregen, en we zouden het toestel wel graag beginnen gebruiken (dat nu nog ongebruikt, redelijk hard in de weg, staat).

Hoe lang dienen wij te wachten op antwoord? Hier kon ik namelijk niets over terug vinden.


Alvast bedankt voor uw antwoord,
Mjuzick

Re: Beter product ontvangen, verkoper reageert nog altijd niet

Geplaatst: 27 jan 2019 20:04
door LeenW
U kan best zelf een termijn opstellen "indien vervanging niet tegen 7 februari geregeld is, gaan wij ervan uit dat dit niet meer gaat gebeuren en zullen wij het toestel in gebruik nemen".