vraag betreffende CSR

pamela
Topic Starter

vraag betreffende CSR

#1 , 20 nov 2012 09:49

Wij zitten nu reeds 18 maanden in csr rond eind mei kregen we bericht dat we een voorstel van minnelijke schikking gingen krijgen.Dit heeft wel geduurd tot 31.07 wanneer we het doorkregen na vele mails te versturen dat we nog altijd niets aan hadden gekregen .Eindelijk aangekregen lees ik dat hij voorstel doet van 18 maanden en dat er iemand zijn job kwijt raakt of minder inkomsten zou binnen brengen de schuld toch nog betaald kan worden.Nu november 2012 zijn we 18 maanden.Dus stelde ik hem de vraag is het afgelopen in november 2012?''Waarop hij antwoord neen 18 maanden vanaf goedkeuring rechtbank?Dit begrijp ik niet wil dat dan zeggen dat we nog eens 18maanden vast hangen?Terwijl hij wel alles al kan betalen hij sprak ook in bericht tegen me dat hij dan voor eerste keer ging betalen ?Begrijp ik helemaal niet want hij spreekt in het voorstel dat hij alles rond krijgt op 18 maanden wie kan er mij een deftige uitleg geven want bij hem kan ik niet echt terecht ....

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding