ik betaal al 3jaar alimentatie voor een kind die ik bijna 9j geleden kreeg.het kind is niet erkend en draagt mijn naam niet.mijn vader is 2jaar geleden getrouwd met mijn ex.nu ze uit elkaar zijn hebben ze schulden.nu krijgen wij een brief(van haar advocaat) dat wij het alimentatiegeld op een derdenrekening moeten betalen omdat die ex bij schuldbemiddeling zit...wat nu.dat geld dient voor het kind.en NIET voor die ex haar schulden te betalen.haar enigste inkomsten zijn 133€van ons(alimentatiegeld) en natuurlijk 86of ietsje meer van kinderbijslag.ze woont nog altijd bij haar ouders,en daarom heeft ze ook geen recht op leefloon ofz.
moeten wij werkelijk die alimentatie gaan betalen aan een schuldbemiddelaar...wat gebeurd er met dat geld?zal die ex dat dan nog krijgen van die advocaat?
zo niet,kunnen wij weigeren om dat te betalen,...want als ze dit geld niet krijgt,betalen wij elke maand 133euro aan HAAR schulden en niet voor het KIND!!!
zelf hebben wij geen schulden,en hebben we ook nog nooit bij schuldbemiddeling gezeten,wij weten niet hoe en wat...