Uit ons huwelijk zijn 2 kindjes geboren.
Bij regeling van onze scheiding hadden we gezamelijke openstaande personenbelastingen waarvan ik op de
hoogte was maar men ex man zijn collectieve regelde en ik andere dingen zoals alle kosten kinderen,
huishoud(inkopen rekeningen,...) voor mijn rekening nam.
We hebben onze scheiding geregeld via EOT en alles vermeld in onze overeenkomst tot echtscheiding van regeling over kindjes enz maar ook de regeling van schulden. Men ex verzekerde me mondeling dat de opensraande personenbelastingen al volledig betaald was en maar vroeg wel om de helft hiervan terug te storten aangezien we getrouwd waren.
Naief zoals ik was en ging hiermee akkoord en sprak via telefonisch contact af met mijn ex- man
zen collectieve schuldbemiddelaar van hem de helft van de openstaande schuld terug te betalen via maandelijkse afbetalingen.
Dit hebben we ook uitdrukkelijk vermeld in overeenkomst.
Zo gezegd zo gedaan tot oktober vorig jaar netjes laatste afbetaling gedaan en ik was blij van alles verlost te zijn.
Nu kort voor Kerst 2012 krijg ik van de bevoegde Fod financien uitnodiging tot betaling!

Na contact opgenomen te hebben bleek er nog niets vereffend te zijn geweest van deze schulden terwijl de schuldbemiddelaar wel mijn
centen had gestort gekregen van mij om deze te vereffenen.
Ook contact opgenomen met de schuldbemiddelaar en zijn uitleg was dat mijn ex man al een poosje niet meer werkte
en hij de ene brand met een andere moest blussen.
Met andere woorden het geld dat ik storte is aangewend voor andere dingen dan het vereffenen van de personenbelastingschuld.
Nu weet ik totaal niet meer wat te doen.
Ondertussen al meermaals aangedrongen bij de schuldbemiddelaar veel beloftes maar er veranderd niets

Op de belastingen dienst hetzelfde antwoord, mevr u was getrouwd dus we kunnen u ook lastig vallen. Daar sta je dan terwijl je alle bewijzen op papier hebt dat je van goed wil bent en betaald hebt maar schuldbemiddelaar het achter houdt.
Iemand raad??