Pagina 1 van 1

Proximus

Geplaatst: 24 jan 2018 10:00
door EVP
Hoi,


We hebben met onze appartementenblok onlangs een overzichtsfactuur gekregen i.v.m. met onbetaalde facturen van de afgelopen 4 jaar (niet op onze naam). Die facturen gaan over de telefoonlijn in de lift.
Wij hebben de afgelopen jaren geen facturen hiervan over gekregen (geen facturen, geen aanmaningen, geen aangetekende zendingen …) met uitzondering tot die factuur.
Na contact op te hebben genomen met proximus is er ons gemeld geweest dat er een opzeg is aangevraagd geweest door de vorige eigenaar (die ook als syndicus handelde) van het blok maar zonder adreswijziging. De dag nadat we contact hebben gehad met proximus hebben we een brief gehad van een deurwaarder op de naam van de nieuwe syndicus met betrekking op het openstaand saldo van de openstaande facturen.
We hebben contact gehad met de ombudsdienst telefonie, het besluit daarvan was dat we de kosten dienen te betalen exclusief de administratiekosten van de deurwaarder.
Kan dit zomaar?


Mvg

Re: Proximus

Geplaatst: 25 jan 2018 09:44
door Sirkii
De abonnementsgelden tot aan de (bewijsbare) opzeggingsdatum zijn alvast verschuldigd. Dat is logisch.