#1 , 14 sep 2011 21:29
om de hele zaak duiderlijk te maken zal ik vertellen hoe alles is begonnen
toen ik in 1993 tot een gedwongen aankoop van een hengel moest overgaan daar mijn materiaal en dat van mijn visvriend was gestolen uit mijn wagen. daar [naam winkel geanonimiseerd door de webmaster], een winkel, de enige was die op een zondag geopend was, heb ik een hengel gekocht voor mijn visvriend voor de prijs van 420euro. toen ik de dag nadien in de andere winkel gelegen te zelzate, zag dat hij daar maar 240euro koste. ben ik terug gegaan met de vermelding of er geen misverstand was gebeurd kreeg ik als antwoord, dat dit haar prijs was.
toen ik kritiek uitte, kreeg ik een hele scheldtirade over mij heen en werd uit de winkel gezet. nu voorjaar 2007 werd mij gevraagd of ik geen interesse had om bij [naam winkel geanonimiseerd door de webmaster] gehuurde water te gaan vissen door enkelen van mijn vrienden. ik dacht nog dat ze na 14jaar het hele voorval wel was vergeten en liet door mijn vriend vragen aan haar of ik daar welkom was. daar werd op geantwoord [naam winkel geanonimiseerd door de webmaster] weigert niemand. toen ik daar dag nadien mij daar aanmeldde tot het verkrijgen van een vergunning kreeg ik te horen dat ik eerst vaste klant moest worden en heel regelmatig aankopen moest verrichten en dat ze het jaar nadien er ging over nadenken. na mijn tweede aankoop aldaar, kreeg ik van een paar kennissen te horen dat ze zeker niet van plan was mij ooit toe te laten op het door haar gehuurde water. toen ik haar daarover aansprak kreeg ik te horen dat ik niet alles moest geloven wat er verteld word toen ik haar vertelde van wie ik het gehoord had zei ze dat een een krapuul zoals jij niet gewenst was. volgens mijn mening was die toezegging enkel bedoeld om het zotje met mij te houden en desnoods nog wat geld uit mijn zakken te jagen. sindsdien is ze een ware lastercampagne gestart om mij uit verschillende verenigingen te weren. indien ze mij aanvaarden wordt de sponsering onmiddellijk stopgezet en de club van haar water verwijderd.zelfs nu 2 jaar later gaat het maar door en krijg ik mails van clubs dat ze me gaan weigeren als ik mij daar aanbied maar als ze dan weten hoe de vork aan de steel zit herzien ze hun menning ik ben het stilaan beu om mij steeds te moeten rechtvaardigen en mensen lastig te vallen om te bewijzen dat ik zo niet ben ik heb reeds alles geprobeerd om tot een dialoog te komen met haar zelfs met bemiddeling van politie. dit werd door haar afgewezen. daar ik niet over de mogelijkheid beschik om mij te laten bijstaan door een raadsman kan ze zomaar begaan. ik zou liefst zo vlug mogelijk heel die zaak achter mij laten en mijn naam te zuiveren. ik heb ook al contact gehad met de verenigingen die mij door haar toe doen weigeren. ze zijn er het hart van in maar zonder sponsering kan de club niet blijven bestaan.en dit alles omdat ik het 19 jaar geleden het aangedurfd heb haar tegen te spreken
dit is voor mij lang geen probleem geweest daar er in zelzate nog een hengelsportzaak is maar deze gaat op 16 december de deuren sluiten
enzodoende zou ik nu minstens 25 km moeten afleggen om mijn aankopen te verrichten
ik wil er bij vermelden dat er langs mijn kant geen harde woorden gevallen zijn en ik heb zelfs nog aangifte gedaan heb bij de politie toen haar ruiten werden ingegooid en ik te weten kwam wie dit gedaan had
mijn vraag is nu kan die nu beletten dat ik haar zaak betreed om aankopen te doen
grtz mario
Laatst gewijzigd door
mario t op 15 sep 2011 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.