Herbeleggingsvergoeding in 1 keer moeten betalen

Racing32
Topic Starter

Herbeleggingsvergoeding in 1 keer moeten betalen

#1 , 22 dec 2014 12:31

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden mijn woningkrediet laten herzien en wilde de herbeleggingsvergoeding bijlenen. Nu is dat door een fout van een bankbediende niet gebeurd. Deze bediende heb ik zonet aan de lijn gehad en ze zei mij dat er niets meer aan te doen is. Maar is dit echt zo? Heeft nog iemand dit ooit meegemaakt?

Alvast bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV

#2 , 22 dec 2014 15:04

Heb je reeds enkele documenten getekend?

wanton

#3 , 22 dec 2014 16:06

Vraag daar een aparte lening voor. Is ook beter voor uw fiscale aftrek.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Vandebos

#4 , 22 dec 2014 16:10

En vraag een onderhoud aan met de bankdirecteur van het kantoor om deze zaak te regelen.

Racing32
Topic Starter

#5 , 22 dec 2014 17:54

Ik heb alles al getekend er vanuit gaande dat mijn herbeleggingsvergoeding bij geleend werd.

Racing32
Topic Starter

#6 , 22 dec 2014 17:55

En vraag een onderhoud aan met de bankdirecteur van het kantoor om deze zaak te regelen.
Kan deze daar dan nog wel iets aan doen? Aangezien ze volgens die bediende op het hoofdkantoor zeiden dat dit niet meer ging.

JPV

#7 , 22 dec 2014 20:22

Ik heb alles al getekend er vanuit gaande dat mijn herbeleggingsvergoeding bij geleend werd.
het lijkt me toch héél essentieel dat je het bedrag dat je tekent, controleert.
Kan deze daar dan nog wel iets aan doen? Aangezien ze volgens die bediende op het hoofdkantoor zeiden dat dit niet meer ging.
Vandebos bedoelt wss het vragen naar een commerciele geste.

wanton

#8 , 22 dec 2014 22:16

Duidelijk tussen klant en bank slechte communicatie. Vooraleer te tekenen modaliteiten en bedrag goed controleren en laten uitleggen.
Is het niet dat , bij de nieuwe woonbonus, verboden wordt bij herfinanciering meer te lenen dat het uitstaande bedrag?
Zoals ik eerder zei = hou het bedrag van de wederbeleggingsvergoeding buiten de hypothecaire lening. Eventueel een bijkomende lening nemen. Over welk bedrag praten we hier, dat heb ik nog niet gelezen.
een commerciële geste van die omvang zit er wel niet in!
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Racing32
Topic Starter

#9 , 23 dec 2014 13:27

Duidelijk tussen klant en bank slechte communicatie. Vooraleer te tekenen modaliteiten en bedrag goed controleren en laten uitleggen.
Is het niet dat , bij de nieuwe woonbonus, verboden wordt bij herfinanciering meer te lenen dat het uitstaande bedrag?
Zoals ik eerder zei = hou het bedrag van de wederbeleggingsvergoeding buiten de hypothecaire lening. Eventueel een bijkomende lening nemen. Over welk bedrag praten we hier, dat heb ik nog niet gelezen.
een commerciële geste van die omvang zit er wel niet in!
Ik ben inderdaad stom geweest om dit niet eerst goed te lezen en/of te laten uitleggen. Volgende keer zal zoiets mij in ieder geval niet meer overkomen.

Het is maar 900 euro, dus lijkt het mij niet opportuun om hiervoor een bijkomende lening te nemen.

Terug naar “Bank & Beurs”