invalide onmogelijk lening

bono2100
Topic Starter

invalide onmogelijk lening

#1 , 18 mar 2009 21:08

Hallo iedereen, Ik vraag me af of het gewoon mogelijk is als je invalide bent die 750 euro uitkering heeft van de zwartzusterstraat, voor een lening te kunnen verkrijgen. Met die uitkering kan een mens niet alleen gaan wonen of de kosten alleen dragen. ik begrijp het niet meer, HOE kan een mens leven en geen lening krijgen, ook al bereid van deels van de uitkering te gebruiken voor lening terug te betalen. iemand een idee? of antwoord? of oplossing?

bedankt voor je tijd.

PS: het is een zeer dringende zaak voor wat ik een lening zou moeten hebben.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
basejumper

#2 , 28 mar 2009 14:49

Bobo,

In je argumentatie stel je zelf dat met dergelijke uitkering een mens niet alleen kan gaan wonen, dus nog minder alleen gaan wonen én een lening afbetalen.
banken zijn commerciële instellingen die geld van beleggers terug uitlenen een kredietnemers. een bank moet dus zeker zijn dat je met ke inkomen de lening kan terugbetalen.
Met jouw inkomen is dat bijzonder moeilijk. Secundo is je invaliditeitsuitkering in geval van wanbetaling niet voor beslag vatbaar.
Geen enkele ernstige bank zal dus een krediet verstrekken.

vriendelijke groeten,
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 28 mar 2009 16:50

ga zeker geen lening aan bij leningfirma - type geld in 24 uur zonder toezicht
veel te duur en veel te veel kleine letterjes vb u hebt %6 te betalen maar ergens staat bij telaat betalen rekenen we de wettelijke maxima conform de tabellen van onze moedermaatschappij(delaware) aan of zoiets. Van dan af zijn alleen de rechtbanken van dit gebied bevoegd. U betaalt nu 24% op jaarbasis of zoiets.

Ga naar de sociale dienst van het OCMW en vraag daar uitleg

Reclame

Terug naar “Bank & Beurs”