Herbeleggen van tak21 en tak23-producten door volmachthouder

Creatief
Topic Starter

#16 , 18 jan 2010 13:12

Verwijderd.
Laatst gewijzigd door Creatief op 14 aug 2010 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
3399AAaa

#17 , 18 jan 2010 13:24

Sorry als ik soms iets mis tussendoor, examens beginnen hun tol te eisen...

Maar dat betekent dus dat u op dit moment mede-eigenaar bent van die verzekeringen. In mijn ogen kan u dan toch een herbelegging vragen aangezien er nog niet verdeeld is?? Hoe heeft men dat gemotiveerd?
Plus est en vous

roharro
Juridisch actief: Ja

#18 , 18 jan 2010 13:35

Maar dat betekent dus dat u op dit moment mede-eigenaar bent van die verzekeringen. In mijn ogen kan u dan toch een herbelegging vragen aangezien er nog niet verdeeld is?? Hoe heeft men dat gemotiveerd?
Ja maar als ik het goed begrijp is de betwisting nu net of dit zich alsnog in de nalatenschap bevindt of niet.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

3399AAaa

#19 , 18 jan 2010 13:48

Ja maar als ik het goed begrijp is de betwisting nu net of dit zich alsnog in de nalatenschap bevindt of niet.
Ik ga uw relaas volgende week na de examens nog eens aandachtig terug lezen. Eén en ander klopt toch niet. Niet uw moeder sloot die verzekering af, doch uw mede-erfgenaam al of niet met gewettigde volmacht en kende zichzelf vervolgens een gift toe...
Plus est en vous

Creatief
Topic Starter

#20 , 18 jan 2010 16:19

verwijderd
Laatst gewijzigd door Creatief op 14 aug 2010 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Creatief
Topic Starter

#21 , 18 jan 2010 16:27

Verwijderd.

Terug naar “Bank & Beurs”