Ja maar als ik het goed begrijp is de betwisting nu net of dit zich alsnog in de nalatenschap bevindt of niet.Sorry als ik soms iets mis tussendoor, examens beginnen hun tol te eisen...
Maar dat betekent dus dat u op dit moment mede-eigenaar bent van die verzekeringen. In mijn ogen kan u dan toch een herbelegging vragen aangezien er nog niet verdeeld is?? Hoe heeft men dat gemotiveerd?
Ik ga uw relaas volgende week na de examens nog eens aandachtig terug lezen. Eén en ander klopt toch niet. Niet uw moeder sloot die verzekering af, doch uw mede-erfgenaam al of niet met gewettigde volmacht en kende zichzelf vervolgens een gift toe...Ja maar als ik het goed begrijp is de betwisting nu net of dit zich alsnog in de nalatenschap bevindt of niet.Sorry als ik soms iets mis tussendoor, examens beginnen hun tol te eisen...
Maar dat betekent dus dat u op dit moment mede-eigenaar bent van die verzekeringen. In mijn ogen kan u dan toch een herbelegging vragen aangezien er nog niet verdeeld is?? Hoe heeft men dat gemotiveerd?