Hallo iedereen en bedankt voor de antwoorden. Ik ben zoals vele mij hebben aangeraden naar een boekhouder geweest en die reageerde (zoals ik al had verwacht) vol ongeloof. Hij heeft me uitgelegd
dat ik blij mag zijn dat mijn website over een nogal onbekend onderwerp gaat en dat ik minderjarig ben, want als ik was opgemerkt hadden mijn ouders serieus in de problemen kunnen raken. Hoe dan ook, ik ben nu bezig om alles
legaal te maken. Over het bedrag dat ik per maand verdien... Dit varieert nogal. 2400 euro is een gemiddelde, dus soms wat meer en soms wat minder. Hangt af van hoe lang de contracten lopen met
de adverteerders.
Nieuwe facebook goeroe??? HAHA nog niet in de buurt

... Ik heb een beetje advies voor degene die geïnteresseerd zijn in het onderwerp van online adverteren en de aspecten hier omtrent. Met internet valt veel geld
te verdien, écht veel. Maar trap niet in de goedkope trukken van oplichters. SEO, MLM, affiliate systemen en al die andere zogezegde "kansen" om geld te verdienen via internet zijn de grootste redenen waarom het vertrouwen
in internet de laatste jaren zo sterk is afgenomen. Een website oprichten over een bepaald onderwerp, liefst één waarin jezelf actief bent of geïnteresseerd bent, en zorgen dat je veel bezoekers krijgt is nog altijd de beste manier.
Ik ken mensen die 2x en zelfs 3x verdienen van wat ik verdien gewoon omdat ze een veel bezochte website hebben en gewild zijn bij bepaalde bedrijven die willen adverteren. Een website als deze zou, moest hij commerciëler zijn
ingesteld, makkelijk het bedrag wat ik soms verdien kunnen evenaren.
Als laatste wil ik afsluiten met dat de bedrijven die adverteren op mijn website weten dat ik geen officieel geregistreerd bedrijf of iets dergelijk ben. Ik heb dit telkens duidelijk vermeld en de meeste zagen hier geen probleem in. Waarom?
Ik heb geen idee maar voor mij is het belangrijkste dat hun rekening elke maand op tijd wordt betaald. Ik ga mijn website niet bekend maken op dit forum, omdat dit valt onder de reclame regels van de meeste forums en
websites, wat betekend dat ik zou moeten betalen. Ik ben zeer voorzichtig in dit soort zaken (slechte ervaringen gehad met andere websites) Toch zou ik iedereen nog eens willen bedanken voor de adviezen.
Hopelijk tot nooit meer in de goede zin