#5 , 25 feb 2012 16:13
Ik ben geboren met talenten die mij spijtig genoeg niet toestaan om advocaat te worden .
Maar ik heb gezond verstand, werk voor eigen rekening en ken daardoor de belastingen.
en zolagn u zich aan de afspraken houd dan moet u zich over de belastingen geen zorgen maken.
In princiep is uw dossier afgehandelt en dat houd die mannen rustig. Maar als er wat deining op het water zou komen
moe tu natuurlijk opletten. Hoewel een afspraak is een afspraak. Het zal al erg moeten zijn dat ze op hun beslisisng terugkomen
En dat kunnen ze altijd natuurlijk maar uw dossier ligt er netjes opgeborgen en zal dat zo blijven tot er iets is en dat moet u natuurlijk
ten allen tijde proberen te voorkomen.
Als u een nieuwe wagen kocht om zomaar een nieuwe te hebben en het niet echt nodig was dan kunt u zich alleen persoonlijk de vraag
stellen of de beslisisng een goede was. Want meestal kan je voor een belastingsschuld ook een lening krijgen en dat is soms voordeliger
dan de condities van de belastingen zelf. Maar ik vermoed dat het allemaal niet zo erg is. Wantha du een zeer zware belastingsschuld dan
zal dat via via ook de banken ter ore komen en dan zou u niet zomaar een lening krijgen voor een nieuwe wagen. Leningen voor wagens
zijn trouwens hoog risico voor de banken gezien het verkeer.
En meneer mag je aub achterwege laten hoor. Jan Met de Pet is meer dan genoeg of gewoon sjareltje zoals mijn schoonmoe altijd zegt.
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent