Aangifte niet verstuurd!!!

Delilah
Topic Starter

Aangifte niet verstuurd!!!

#1 , 28 nov 2012 22:28

Beste,

Zelf ben ik sinds 2008 gehuwd en woon sinds januari 2011 in Belgie samen met mijn partner en mijn broer. Wij hebben alledrie individuele aangifteformulieren gekregen. Volgens de boekhouder van de vakbond moest die van mijn man en die van mij collectief verstuurd worden samen met een uitreksel bevolkingsregister om aan te tonen dat we gehuwd zijn. Volgen hem was het een fout van de belastingdienst. Dit hebben we dan ook netjes in juni gedaan.

Daarnaast heeft mijn broer (25), die grensarbeider is in Nederland, ook een formulier heeft gekregen maar geen aangifte gedaan :x . Heb het vaak aan hem gevraagd maar hij is zo nalatig met alles. Dus mijn vragen zijn of ik geen problemen krijg met de belastingdienst, omdat mijn broer zijn individuele aangifte niet verstuurd heeft? Kan het zo zijn dat ik daardoor nog geen aanslagbiljet heb ontvangen?

Alvast bedankt voor uw antwoorden.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
krisss

#2 , 30 nov 2012 11:59

Ik denk dat het nuttiger is om contact op te nemen met uw belastingkantoor. Zij zullen u beter kunnen informeren over de status van uw aangifte en/of aanslagbiljet dan om het even wie op dit forum.

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”