Belastingvermindering

Garene
Topic Starter

Belastingvermindering

#1 , 22 mei 2013 14:49

Als ik het goed lees dan kan ik nog genieten van een belastingvermindering op het plaatsen van hoogrendementsbeglazing, werken uitgevoerd en betaald in 2012.
In de totaalprijs op de faktuur is ook de voordeur inbegrepen maar op de offerte noch op de faktuur is dit gedetailleerd ; ik kan dus de prijs van de voordeur niet aftrekken van het totaal, dit is één punt. Stelt dit een probleem ?
Het volgende waar ik mee zit : hoe moet ik die uitgave inbrengen op de aangifte ? het totaalbedrag in code 1341 ?
Dank u voor uw hulp.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
krisss

#2 , 22 mei 2013 15:52

Je kan alleen nog belastingvermindering genieten voor HR-beglazing indien de werken zijn uitgevoerd op basis van een getekende overeenkomst van vóór 28/11/2011.

Wat de voordeur betreft mag je alleen de prijs van de beglazing in de deur inbrengen. Als die prijs niet apart vermeld staat moet je de hele voordeur eruit laten.

De uitgaven moeten vermeld worden in code 1314-44 van de aangifte.

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”