tax on web

Tooncr
Topic Starter

tax on web

#1 , 15 jul 2010 21:41

Zo pas tot de vaststelling gekomen dat onze belastingsbrief via tax on web niet volledig ingevuld blijkt te zijn???
vergeten of te snel geweest??
Is al verstuurd
Kan dit nog rechtgezet worden?
deadline is wel bijna verstreken

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 15 jul 2010 21:46

Als het verstuurd is dan is het te laat.
Gaat het om belangrijke zaken of zijn de bedragen al bekend bij vadertje staat?
Je kan wel nog verzet aantekenen maar of dat veel zoden aan de dijk zal brengen is een ander paar mouwen.

roharro
Juridisch actief: Ja

#3 , 15 jul 2010 21:48

Online gaat dat niet. U zal rechtstreeks contact moeten opnemen met het controlekantoor.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

FrankV

#4 , 15 jul 2010 21:51

Volgens mij is dit gewoon een materiële vergissing.

De goedkoopste weg volgens mij: bel naar je taxatiekantoor, meldt je probleem, noteer het tijdstip, het nummer en de naam van de persoon die je te woord staat, vraag aan die persoon aan wie je een brief moet schrijven.

Schrijf die brief met vermelding van je telefonische oproep ( tijdstip, nummer, naam )
Vul de aangifte in op papier.

Of ga ze zelf afgeven. Nog eenvoudiger. Vraag een bewijs van ontvangst.
Het verstand is een betere koppelaarster dan dwaze bronst
( Arthur Schopenhauer )

mava105
Juridisch actief: Nee

#5 , 16 jul 2010 15:17

Heb dat vorig jaar ook voorgehad. Vergeten het pensioensparen van mijn echtgenote te vermelden.
Heb gewoon een mailtje gestuurd naar de kontroledienst, en een paar dagen laten een mailtje terug ontvangen dat ze het zelf zouden aanpassen op mijn tax-on-web.
Bij het ontvangen van het aanslagbiljet bleek het inderdaad te zijn aangepast.
Of dit de gewone werkwijze is weet ik niet. Mogelijks een persoonlijke aktie van een vriendelijke belastingscontoleur.

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”