inkomsten echtegenote onbekend

carembeu
Topic Starter

inkomsten echtegenote onbekend

#1 , 22 mar 2010 11:01

Mijn situatie is de volgende.
Mijn echtgenote is naar haar moederland teruggekeerd. Zij heeft haar domicilie hier in Belgie laten schrappen, maar we zijn nog niet gescheiden.

Normaal moet er een gezamenlijke belastingsaangifte gedaan worden tot en met het jaar van officiele scheiding.
Ik heb geen idee of zij in haar moederland een inkomen heeft, laat staan hoeveel dit bedraagt. Hoe moet ik mijn belastingsaangifte invullen om geen problemen te krijgen ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 22 mar 2010 11:37

Mijn situatie is de volgende.
Mijn echtgenote is naar haar moederland teruggekeerd. Zij heeft haar domicilie hier in Belgie laten schrappen, maar we zijn nog niet gescheiden.

Normaal moet er een gezamenlijke belastingsaangifte gedaan worden tot en met het jaar van officiele scheiding.
Ik heb geen idee of zij in haar moederland een inkomen heeft, laat staan hoeveel dit bedraagt. Hoe moet ik mijn belastingsaangifte invullen om geen problemen te krijgen ?
Aangezien ze niet in België gedomicileerd is moet ze hier geen belasting betalen op haar niet-Belgische inkomsten.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

wanton

#3 , 22 mar 2010 12:19

Bij feitelijke scheiding moet voor dat jaar nog een gezamenlijke aangifte gebeuren.Voor de volgende jaren niet meer. Maar vermits U niets van haar weet , kan U moeilijk daar iets van meedelen. Dus , alleen uw gegevens invullen.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”