Beroepskosten: Comm.IB nr. 342/57 et seq.

MadMax
Topic Starter

Beroepskosten: Comm.IB nr. 342/57 et seq.

#1 , 04 jul 2010 14:47

Ik wens gebruik te maken van het forfait op basis van Comm.IB nr. 342/57 et seq. in het kader van het bewijzen van mijn werkelijke beroepskosten (akkoorden met de fiscus).

Nu stel ik mij echter de vraag welke kosten ik nog verder mag bewijzen, wanneer ik deze forfait reeds heb gebruikt. Mag ik bijvoorbeeld nog parkingkosten, carwashkosten, relatiegeschenken en dergelijke ingeven?

Kortom, welke zaken worden in praktijk geacht vervat te zijn in het eerder genoemde forfait?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
MadMax
Topic Starter

#2 , 11 jul 2010 13:15

Niemand??

wanton

#3 , 11 jul 2010 15:27

Indien u 0.15 € rekent per km voor woon-werkverkeer , veronderstelt dez 0.15 € alle kosten : afschrijving , parking , verzekering ,...
U kan geen andere kosten inbrengen.

Dit kan U wel als U uw wagen nog gebruikt voor andere transposten dan woon-werkverkeer. U rekent zo alle kosten en deelt dat om volgens verhouding werkverkeer to. totaal aantal km.
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Reclame

basejumper

#4 , 18 jul 2010 15:23

Beste;

De uitleg hierover vergt in extenso een paar pagina's. Maar als u in google intikt "beroepskosten loontrekkende" zal u na een paar uur leesgenot alles weten wat u moet weten...
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”