het grote berekening van KI huis (oud lening) + Inkomen

destudent
Topic Starter

het grote berekening van KI huis (oud lening) + Inkomen

#1 , 21 dec 2010 17:42

Hallo,

ik studeer accountancy & fiscaliteit op de hogeschool, en ik wou mijzelf wat meer informeren omtrent fiscaliteit.
mijn leerkracht is nogal snel op zijn tenen getrapt als we veel vragen stellen.
dus kwam ik op het idee om het online te vragen.

is het misschien mogelijk mij een samenvatting van een berekening huis met oude lening + bezoldiging man & vrouw (wett. samenwonen) en de codes die je moet invullen in de aangifte?

voorbeeld KI huis 1200€
2de verblijfplaats appartement gehuurd aan de zee 600€/maand
man jaarlijks inkomen 16000
vrouw jaarlijks inkomen 13000
2 kinderen ten lasten

ik weet het dat ik zou moeten kijken in mijn boek, maar het is meestal niet echt duidelijk omschreven hoe het gaat, en mijn mede studenten zijn niet altijd juist.
dus vraag ik aan jullie zeer beleefd, en samenvatting hoe de berekening werkelijk in mekaar gaat

met BVS (belastingvrije som) bruttohuur/nettohuur enz...

alstublieeffft! :P

dank u voor uw aandacht

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
gebruiker

#2 , 21 dec 2010 21:45

http://www.google.be/search?q=belasting ... d=0CA0QpwU" onclick="window.open(this.href);return false;
Al wat nodig is om het kwaad te laten triomferen, is dat goede mensen niets doen (Edmund Burke)

wanton

#3 , 21 dec 2010 23:10

Beste student , het is niet mijn bedoeling of van niemand op het forum denk ik om telkens uw huiswerk te maken. Maar ik wil u deze keer helpen , met gegevens aj 2011- inkomsten 2010.
Aangifte :