ergens staat hier het volledige verhaal wel te lezen, maar om het kort te houden..
ik was zo stom om borg te tekenen voor mn exvriend (toen nog vriend) zn autolening, om wraak te nemen is hij gestopt met betalen, gevolg: auto in beslag genomen, loonbeslag bij hem en loonbeslag bij mij, aangezien ik een zelfstandige activiteit uitoefen kunnen ze dus enkel beslag leggen op mijn personenbelasting, en blijkbaar ook op mijn teruggave van autobelasting (resterend bedrag door pertotal wagen)... m'n huidige vriend en ik kochtten ons een nieuwe wagen, waarvan ik door mn werk de BTW kan recupereren. Nu is mn vraag kan daar ook beslag op worden gelegd of mag er daar niet aan geraakt worden daar dit mijn zelfstandige activiteit aanbelangd?
Onze advocaat zei wel dat al hetgeen ze bij mij komen halen ik terug kan eisen bij mn ex dmv een beslagrechter. Weten jullie of er daar een kans op slagen inzit of dat de rechter (net zoals de vrederechter die ik in het begin eens inschakelde) gewoon zegt van ge moest maar zo stom niet zijn om te tekenen...
alvast bedankt