Thuiswerk en belastingsaangifte
Geplaatst: 16 jul 2012 15:40
Er is de mogelijkheid dat ik binnen x aantal maanden verander van job. Deze nieuwe job zou hoofdzakelijk van thuis uit opereren. De maandag ga ik wel naar kantoor voor meeting maar de andere dagen werk ik van thuis uit op of de baan naar klanten.
Nu mijn vraag: daar ik toch een aantal uur per dag van thuis uit zal werken en daar ook nutskosten en materiaalkosten van zal hebben, welke en hoeveel mag ik hier van aftrekken op mijn toekomstige belastingen en waar/hoe in te vullen ?
1 klein detail is dat ik bij mijn vriendin inwoon, het huis staat volledig op haar naam, ik betaal wel huur per maand aan haar (wel niet in contract vastgelegd, gewoon een document, beide ondertekend) daar ik ook mijn huis verhuur aan een derde. We trouwen wel binnenkort maar dit zal onder stelsel scheiding goederen zijn dus dat zal hierop geen invloed hebben vermoed ik.
Op voorhand bedankt voor antwoord.
Nu mijn vraag: daar ik toch een aantal uur per dag van thuis uit zal werken en daar ook nutskosten en materiaalkosten van zal hebben, welke en hoeveel mag ik hier van aftrekken op mijn toekomstige belastingen en waar/hoe in te vullen ?
1 klein detail is dat ik bij mijn vriendin inwoon, het huis staat volledig op haar naam, ik betaal wel huur per maand aan haar (wel niet in contract vastgelegd, gewoon een document, beide ondertekend) daar ik ook mijn huis verhuur aan een derde. We trouwen wel binnenkort maar dit zal onder stelsel scheiding goederen zijn dus dat zal hierop geen invloed hebben vermoed ik.
Op voorhand bedankt voor antwoord.