Deurwaarder ondanks afbetalingsplan belastingen

patje68
Topic Starter

Deurwaarder ondanks afbetalingsplan belastingen

#1 , 01 jan 2014 23:40

Ik kreeg van de belastingen een afbetalingsplan om het saldo te vereffenen. Nu stond er ineens een deurwaarder bij mij van de belastingen uit. Kan dit zomaar???????????????? Het afbetalingsplan werd strikt gevolgd en ben nooit te laat geweest. Ik loop zelfs een maand vóór

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 02 jan 2014 09:06

Dan dien je aan de gerechtsdeurwaarder het akkoord van het afbetalingsplan voor te leggen en deze de bewijzen te geven dat je de afbetalingen stipt volgt, vervolgens neem je contact op met het lokale belastingskantoor en spreek je bij voorkeur die inspecteur aan met wie je het afbetalingsplan hebt geregeld.

scorpioen
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 jan 2014 10:21

Het zou kunnen dat het enkel de bedoeling geweest is om de verjaring te stuiten.

Vraag aan de gerechtsdeurwaarder of het dit is.

Reclame

patje68
Topic Starter

#4 , 02 jan 2014 12:10

Ik heb het plan en de betalingen al voorgelegd aan de deurwaarder. Maar hij kon zich daarover niet uitspreken. Hij vond het wel eigenaardig dat ze hem nu gestuurd hebben en gaf me de raad contact te nemen met de belastingen. Ondertussen weet ik dat de nieuwe ontvanger mij de deurwaarder stuurde;

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”