Gratis wonen huis grootvader

Daantje
Topic Starter

Gratis wonen huis grootvader

#1 , 08 jun 2012 19:30

Hallo

Even korte situatieschets: wij verkopen ons huis en kunnen, tot we iets anders gevonden hebben, in het huis van mijn man's grootvader trekken. Grootmoeder is overleden; grootvader woont sinds vorig jaar in rusthuis. Grootvader heeft 2 kinderen: zoon en dochter (mama van mijn man). Zoon zorgt praktisch gezien voor vader en is akkoord dat wij er tijdelijk in trekken. Alleen ... hij heeft bezwaren tussen ons domicilie-adres op het adres van grootvader zetten. Hij denkt dat dit financi¨ele gevolgen voor grootvader zal hebben (pensioen, gezondheidstussenkomsten ...).

Weet iemand welk nadeel grootvader zou hebben van ons te domicil¨eren in zijn huis?

2e vraag: omdat grootvader op 't randje van dement begint te worden, stelt nonkel voor om het hem niet te zeggen dat we daar zouden wonen. Kan ik dan Telenet-aansluiting aanvragen (nodig voor mijn werk)?

dank voor jullie tips en mening.

Daantje

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 08 jun 2012 19:35

Als grootvader in het rusthuis waar hij verblijft gedomicilieerd is dan kunnen er geen gevolgen zijn.
U kunt het telenet abonnement op uw naam nemen.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Andere”