Levensverzekeringen, ik zie het bos door de bomen niet meer

kris_b
Topic Starter

Levensverzekeringen, ik zie het bos door de bomen niet meer

#1 , 29 apr 2014 13:24

Mijn situatie:

-ikzelf werk voltijds
-we hebben er voor gekozen dat mijn vrouw niet werkt en voor ons zoontje van 3 zorgt (en dus ook geen enkele uitkering krijgt)
-wij huren een huis, kopen is helaas geen optie

Ik maak me ernstige zorgen over mijn gezin, moest mij iets overkomen en ik kom te overlijden. Daarom wou ik kijken naar een levensverzekering, zodat zij, moest dat gebeuren, toch niet op straat komen te staan. Heb wat gegoogled maar ik zie eerlijk gezegd het bos door de bomen niet meer. Er zijn zo veel verschillende formules. Ik wil ook niet gewoon aankloppen bij mijn bank en info vragen, want die zijn uiteraard ook verkopers die zelf een goeie deal uit de brand willen slepen.

Daarom mijn vraag naar info hier. Realiteit is dat we altijd gaan moeten blijven huren, kopen is helaas geen optie ivm eigen middelen e.d. die er gewoon te beperkt zijn aangezien ik enige kostwinner ben. Wat ik wil, als dat al bestaat, is maandelijks een premie betalen, die mij dan garandeert dat mijn gezin x aantal Euro uitgekeerd krijgt, moest mij wat overkomen. Iemand die me raad kan geven, of links naar website(s) waar duidelijk uitgelegd staat wat de opties zijn??

Alvast bedankt voor de info!

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding