beslag deurwaarder

correos
Topic Starter

beslag deurwaarder

#1 , 30 mei 2009 15:42

geachten,

Een zestien jaren geleden heb 'k borg gestaan voor een van de kinderen,na enige tijd resultaat loonbeslag en kon dus mijn eigen lening ook niet meer betalen dus nog meer schulden en heel veel verwijlintresten(deze overstijgen thans reeds het kapitaal).Ben reeds vele jaren gepensioneerd en er word nog steeds beslag gedaan(wat ik normaal vind).
Drietal jaren geleden werd er beslag gelegd op mijn goederen en ben met de deurwaarder tot een financieel akkoord gekomen om buiten mijn pensioenbeslag,extra te betalen.
Een maand geleden kwam een tweede deurwaarder beslag leggen voor een tweede eiser,hiertegen heb ik bezwaar aangetekend binnen de vijf werkdagen gezien er al een beslag is met afbetalingsplan.
Volgens deze tweede deurwaarder heeft dit bezwaar geen nut en houd hij daar geen rekening mee gezien elke duerwaarder beslag mag leggen en wie eerst is om het uit te voeren heeft gelijk.
Mijn vragen : heeft deze tweede deurwaarder gelijk?
waar zijn mijn rechten of heb ik die niet meer?

Bedankt bij voorbaat en de beleefde groeten.

Correos.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
correos
Topic Starter

#2 , 05 jun 2009 11:21

Aan de heren moderators,

Gezien er toch niemand enig antwoord kan geven op de gestelde vragen mag U deze topic als gesloten beschouwen. :( :(

Amicale groeten.
Correos.

Reclame

Terug naar “Andere”