BETALEN OF NIET BETALEN VAN EEN HERSTELLING

lesliecornelissen
Topic Starter

BETALEN OF NIET BETALEN VAN EEN HERSTELLING

#1 , 17 jan 2010 11:45

een probleem in de computerwinkel /
Schets even de voorgeschiedenis. Hebben aug 2007 een laptop gekocht 2400€ . en in September hebben we geen licht meer in het beeldscherm.
zelf gekeken op forums wat het kon zijn ,alles geprobeerd niets lukte ons.
We gaan naar een pc winkel (niet diegene van de aankoop) met de vraag dit te maken maar wel vooraf te laten weten wat het kost . na 5 weken bel ik op en dachten het gevonden te hebben. na bestelling van iets zou 70e kosten ok dacht ik . Maar dat bleek het niet te zijn en de garantie zou ook verlopen zijn waar ze naar gekeken hadden bij asus. ik drong er op aan om dit onder de garantie te laten hoewel de periode afgelopen was daar het stuk dat kapot was normaal 10jaar mee moet gaan. Men kon me volgen en stuurde de pc op naar asus nederland . het zou niet veel kosten . December bel ik maar zelf weer en krijg te horen dat ze t gevonden hadden en de kosten bijna 500€ waren . ik vond dat veel en zei dit niet te willen daar pas binnen 10jaar deze problemen konden voor komen . en dat ze probeerde iets te regelen .eventueel de helft ofzo of korting bij de volgende pc ok ze gingen kijken maar heb van de week zelf terug gebelt vrijdag en toen zeiden ze dat maandag de tijd verstreken zou zijn . als ik niet gebelt had wist ik weer niets en ik zou een mail krijgen met de gegevens van de plaats waar de pc zou zijn zodat ik contact kon nemen. ik kreeg geen mail ook maandag nogmaals gebelt weer geen mail. Dan heb ik een mail gestuurd en daarop kwam respons . Mijn mailbox deed het niet , ik reageerde niet op mails enz het was ik dus .
Nu het probleem in de mail zeggen ze dat ze t niet hadden moeten aannemen het is een verlies post enz . men gaat bellen als de pc terug is en me 145 excl btw vragen.
Ik ben van plan om de pc van de toonbank te nemen en te vertrekken . wat zijn mijn rechten hier.
Ik wil asus aanschrijven maar vindt geen hoofdverdeler . en ook de eventuele keten verantwoordelijke vind ik niet.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding