Heb een schuld bij een deurwaarder, het terft hier huurachterstand van twee maanden, heb veroordeling gehad, echter eist de deurwaarder het volgende
2 maanden achterstallige huur 900,00 klopt veroordeling, echter heb ik deze voldaan, deurwarder accepteerd bonnen bank niet, haalt niet van de schuld af.
De achterstand ging over de maanden sep en okt 2008
huurcontract eindigde augustus, huurbaas, heeft een jarig contract nooit opgezegd, dus zaten wij er nog in, eind nov 08 zijn wij vertrokken op 8 dec 08 heeft deurwaarder plaatsbeschrijf gedana met ons.
Huurschade 148, euro.
Nu eist deurwaarder het volgende
2 maanden huurachterstand 900,00 sep okt 08
en 4 maanden bezettingsvergoeding 1800,00 euro?????
betaalde huur trekt hij niet af, betaalbewijzen via bank accepteerd hij niet.
Tevens zijn wij voor 1 dec het pand uit gegaan, dus blijft het voor mij een raadsel waar hij 4 maanden bezettingsvergoeding vandaan haalt, ondanks herhaaldelijk schrijven, wil de deurwaarer er niets van horen, en zegt te innen zoals het is.
Waar kan ik uit laten zoeken of de ksoten die hij berekend, de hoofdsom etc kloppen, en iwe kan mij daar bij helpen, er lag al loonbesclag, echte heb ik nu dop, weens ontslag, ben bang dat mijn goederen worden weg gehaald, voor een hoofdsom die totaal niet klopt, ook de waarborg etc is niet in mindereing gebracht en deze heb ik ook niet terug gehad