Al ettelijke malen 'goede raad' doorgenomen hier op het forum.
Vandaag een probleemstelling:
Ik blijk een openstaande rekening te hebben waar ik al 4jaar lang niets over heb gehoord. Dit doordat een reeks correspondentie (normale zendingen en aangetekende) mij nooit heeft bereikt omdat ik ondertussen was verhuisd. De aangetekende zendingen waren blijkbaar al meerdere jaren naar een verblijfsplaats gericht (studentenkot) en nooit naar mijn domicilieadres. Ik had bijgevolg geen weet meer van die openstaande schuld, tot ik 4 jaar later plots gedagvaard word. Met een hoop kosten erbij als gevolg terwijl ik 4 jaar lang niet wist dat er meerdere keren aangetekend werd gecorrespondeerd op dat kotadres.
Ik ben eventueel akkoord met de openstaande schuld, die inderdaad moest betaald worden en wil dat in orde brengen.
Maar de dagvaardingsprocedure hierrond kost mij misschien pakken geld en was bovendien helemaal niet nodig geweest indien ik een herinnering zou hebben ontvangen, die mij uiteraard moet bereiken.
Mijn domicilieadres,gsm nr (al altijd dezelfde) en email (nog altijd actief) was gekend, doch nooit contact op die manieren.
...wat denken jullie?