Cash geld voor een nieuwe auto

katrijnve
Topic Starter

Cash geld voor een nieuwe auto

#1 , 15 jul 2013 17:59

Dag iedereen,

Onlangs ben ik samen met mijn grootvader een nieuwe auto gaan bestellen. Hij wil me hiervoor een deel centen geven.
Zoals oudere mensen misschien wel vaker doen spaarde hij deze serieuze som in cash geld bijeen.

Mijn vraag is nu hoe ik die som op mijn rekening krijg zonder dat ze denken dat ik drugs deal. :wink:
Slaan ze 'alarm' als ik het in schijven van 5000 maandelijks stort?

Dankjewel voor jullie hulp,
Katrijn

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Highfield
Contacteer: Website

#2 , 10 nov 2013 18:04

papieren voorzien die een verantwoording geven voor de transactie

mava105
Juridisch actief: Nee

#3 , 10 nov 2013 19:45

http://efibo.be/2012/mag-u-nog-cash-gel ... w-klanten/" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

roharro

#4 , 10 nov 2013 19:54

Dag iedereen,

Onlangs ben ik samen met mijn grootvader een nieuwe auto gaan bestellen. Hij wil me hiervoor een deel centen geven.
Zoals oudere mensen misschien wel vaker doen spaarde hij deze serieuze som in cash geld bijeen.

Mijn vraag is nu hoe ik die som op mijn rekening krijg zonder dat ze denken dat ik drugs deal. :wink:
Slaan ze 'alarm' als ik het in schijven van 5000 maandelijks stort?

Dankjewel voor jullie hulp,
Katrijn
Waarom zet uw grootvader dat geld niet op zijn rekening en schrijft hij het dan over naar u of betaalt hij er rechtstreeks de auto mee?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Jef 007

#5 , 10 nov 2013 21:10

misschien zwart geld?

Terug naar “Andere”