hallo,
al bijna 5 jaar ben ik onverdeeldheid ivm een huis dat ik samen met men ex heb gekocht. Doordat ik belaagd wordt door schuldeisers en toch een eigendom heb in onverdeeldheid wil ik dit zo snel mogelijk van de baan. lenen bij de bank zit er niet in want ik sta op de zwarte lijst door gezamelijke schulden die ik heb met men ex. De woning is al meer dan voor de helft afbetaald maar toch heeft men adv me het advies om het toe te staan dat ze me maandelijks een bedrag heeft ipv men ganse deel om openbare verkoop te vermijden omdat dit maanden kan aanslepen. maar als ik het zo doe blijven de schulden openstaan en blijf ik voor jaren met een melding staan en kan ik geen huis meer kopen.Wat kan ik doen het spijtige is dat ik geen financiele middelen heb om te dagvaarden en pro deo gaat niet want ik werk.De woning hebben we indertijd aangekocht voor 66.000€ ik heb het volledig gerenoveerd en het is nu geschat op 190.000€ zelf de grond alleen zou al een 130.000€ kunnen op brengen. Ik weet me echt geen raad wie kan me raad geven of helpen
grotjes tom