afstand erfenis - incasso burau

mieke27
Topic Starter

afstand erfenis - incasso burau

#1 , 10 jan 2008 12:14

indien men afstand doet van erfenis van een ouder , is men dan verplicht te reageren op een schrijven van een incasso bericht ?
dat vraagt naar een geldig attest van afstand , want dat anders het dossier op de kinders naam komt.

Mvg
mieke

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sandrake

#2 , 29 aug 2008 20:20

ik denk het wel,want ik heb juist hetzelfde probleem,afstand gedaan van erfenis ,en verwerping laten opmaken door de rechtbank,ik krijg ook incassobureaus die mij aanschrijven voor de rekening van mijn overledene moeder te betalen,ik krijg ook de laatste ziekenhuis gepresenteerd,omdat het zogezegd onder onderhoudsplicht valt en niet als schuld,serieuse som als je er alleen voor staat,ik vind dat toch wel erg,mijn moeder verbleef in het ziekenhuis ,vroeg de dokter haar niet naar huis te sturen ,daar ze dan toch maar alleen ging zijn,wij hadden ook haar willen plaatsen daar ze zelfverwaarlozing leed,de dokters hebben haar 2 maanden gewoon laten liggen, en nu krijgen wij de rekening ,omdat mijn moeder het toch niet gehaald heeft,en niet meer verder wou leven hebben ze stille euthanasie gepleegd.dus hou rekening met eventuele rekeningen van ziekenhuizen e.d.g.mensen

sandrake

#3 , 29 aug 2008 20:23

ik wou ook nog even daarbij zeggen,zeker een geldig attest bijdoen van verwerping,van de rechtbank,dat opsturen naar incasso bureau,dat hebben wij ook gedaan nu,en tot op heden niks meer van gehoord.

Reclame

Terug naar “Andere”