4jaar geleden ben ik in Nederland gaan kijken naar een vrachtwagen, er kon geen testrit gemaakt worden ( geen nummerplaat...) De trekker stond op de parking dus de onderkant kon ik ook niet echt bekijken. Ik heb besloten deze te nemen en via een leasingmaatschappij in Gent. Ze beloofde me de trekker te leveren 28.02, helaas kreeg ik telefoon dat die niet door de keuring was geraakt, ik ben dan wel overeen gekomen dat ik er 2weken kon mee rijden dat ze deze zouden herstellen en terug naar de keuring, maar helaas geraakte die weer niet door de keuring. Toen ik naar de garage ging waar die stond en onder de vrachtwagen liep zag ik dat die totaal niet ok was... Toen hebben ze me 2000euro gestort.... terwijl er een offerte is van de Scania garage in Gent van 18000euro, herstellingen die nodig waren om de trekker veilig op baan te krijgen. Maar helaas kon ik op niet veel hulp meer rekenen, ik heb ondertussen dan ook in panne gestaan met een gebroken bladveer, waar ze niet intussen wilden komen. Op dit ogenblik ben ik naar de advocaat gestapt. Na een lange aansleep had ik de volledige zaak gewonnen in de rechtbank. Tuurlijk gaat de leasingmaatschappij in beroep en wat blijkt dat zij volledig gelijk gekregen hebben van de rechter

Ik kan er totaal niet bij dat dit zo gekeerd is en werd uitgesproken. Nu kan ik wel nog in cassatie beroep gaan. Maar totaal geen idee of dit iets zal uitmaken? Wat denken jullie hierover?