Mijn man zijn kinderen worden sinds jaren geindoctrineerd door hun moeder. Hierdoor hebben de kinderen 2 gescheiden werelden opgebouwd.
Als ze bij ons zijn vinden ze het heel fijn bij ons, als ze bij hun moeder zijn haten ze het bij ons.
Mijn man is in 2005 door zijn ex voor de rechtbank gedaagd. Ze wilde vermindering van omgangsrecht (nu klassieke regeling) en volgens haar betaalde mijn man te weinig ( ?125 per kind + helft bijzondere onkosten).
Er is een maatschappelijk onderzoek geweest op vraag van de moeder (wij hadden een gerechtsdeskundig onderzoek gevraagd).
Al haar argumenten dat mijn man een slechte vader zou zijn konden we weerleggen aan de hand van beeldmateriaal en bankafschriften.
Dit maatschappelijk verslag is volledig in het voordeel van mijn man gemaakt, er viel niets op hem aan te merken, de moeder daarentegen wordt volledig onderuit gehaald. De kinderen zouden met een enorm loyaliteitsconflict zitten naar de moeder toe.
De rechtbank heeft dit ook gezien en al haar eisen zijn dan ook afgewezen.
Sinds de uitspraak weigert ze om de kinderen mee te geven
Nu is ze in hoger beroep gegaan maar aangezien dit haar niet snel genoeg gaat heeft ze een kort geding ingespannen waarin ze opschorting van omgangsrecht vraagt.
Wat houd dit in en hoe snel word zoiets toegezegd?
Wij staan recht in onze schoenen maar met rechtbanken weet je nooit...
nanou