hallo,
Ik heb het debat hier wat gevolgd en moet zeggen dat ik het niet eens ben met de stelling van RR.
Waarom:
Wanneer een koppel met kinderen scheidt, en zij beschikken over het nodige gezonde verstand, dan hebben kinderen daar niet zoveel last van.Dit omdat de ouders zich ervan moeten vergewissen dat kinderen geen zaken hebben in de beslissingen van hun oudrs. Ongeacht hun leeftijd. Ruzies, twisten enz... worden uit het gezichtsveld van de kinderen gehouden.
Wie zijn kinderen betrekt in een scheiding is m.i. een onverantwoordelijke ouder.
Wat het "trauma" betreft. Kinderen verwerken zoiets heel snel, en wel op hun eigen manier.
Ik wil maar zeggen dat kinderen van gescheiden ouders niet anders zijn, maar gewoon anders worden bestempeld, en betutteld.
Dit gewoon even terzijde.
Met vriendelijke groeten.
Heye Andy
Sta volledig achter deze stelling Heye Andy !! Kinderen van gescheiden ouders hoeven niet pers? ongelukkig te zijn , integendeel ! Kinderen die in een traditioneel gezin opgroeien en steeds ruzieende ouders bezig zien zijn soms beter af bij twee apparte ouders die hen w?l rust en geluk kunnen bijbrengen...... Die betutteling hoeft niet . In het leven is niet alles :koek en ei: ! Recente gebeurtenissen tonen ons aan dat er soms v??l ellende en miserie achter de gevel verborgen zit..... Tja soms is een scheiding zelfs h??l moedig..... els