Hey allen ...
alvast bedankt voor de snelle replies.
Er zijn verschillende dingen die me wel geholpen hebben.
@ Mariette
dit is wat ik over het onderhoudsgeld terugvond.
http://www.kbs-frb.be/uploadedFiles/KBS ... eiding.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
op pagina 12 zie je dat men zegt dat het alleen belangrijk is voor alimentatie. dus dan zullen ze wel bedoelen over de moeder zelf..
ook al willen we niet dat hij dit dan ook moet ophoesten voor de kinderen.
@ Franciscus
Wat is er dan mis met het betrappen door deurwaarder? Waarom wordt dit dan nog gedaan? omdat ik door de pdf die ik vernoem bij Mariette het idee krijg dat het enkel nog over t alimentatie gaat.
Dat de scheiding er sneller door zou gaan.. zoveel te beter. We willen er alles om doen dat het sneller zal gaan.
Of heeft dit daadwerkelijk "betrappen" nog andere nadelen... wat als we zouden samenwonen.
En deze grove belediging op het huwelijk betekent dan wat? of wat kan het betekenen.
@ Eylis
dat ik verkeerde termen gebruik kan wel goed... k ben er niet echt in thuis... en lees nu enkel heel veel.
Idd, we houden ook rekening met het feit dat het anders kan gaan dan we zouden willen..
maar het is niet echt een optie voor ons.
Mijn vriendin heeft haar hele leven al gegeven voor haar kindjes.
Maar hoe dit allemaal zal gaan zullen we wel zien...
We gaan het zeker met onze advocaat over hebben... omdat er eerst werd vanuitgegaan dat hij onderling ging overeenkomen.
laten we gewoon hopen dat dit onderdeeltje nu eenmaal gaat hoe we willen...
k denk dat het anders niet leefbaar voor mijn vriendin zal worden.
ik hoop dat we morgen naar onze advocaat kunnen en alles bespreken.
groeten aan jullie allen.