kan dit allemaal ? zonder bewijzen een vonnis uitspreke

Lightning

Re: kan dit allemaal ? zonder bewijzen een vonnis uitspreke

#16 , 02 feb 2012 21:48

...zullen wel zien dat ik mee mijn deeldtijds loontje niet nog eens iemand 300 euro buiten mijn eigen huishouden kan schenken !!
...dan hoopt U best dat uw 'vriend' netjes zijn huishuur kan/wil blijven betalen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Maggy
Topic Starter

#17 , 02 feb 2012 21:54

maar nu ff , ok rechters houden daar rekening mee, maar blijkbaar mag men zo wat alles vertellen als je iets wil bekomen ? niets moet blijkbaar nog bewijsbaar zijn ,
maar de vraag blijft, buiten dat die vriend in hoger beroep gaat, wat kan ik zelf nog meer doen, om te bewijzen dat ik nooit erges anders heb gewoond ?
moet toch niet moeilijk zijn,
snap niet dat em zomaar vonnissen uitspreekt op basis van terwijl die vriend nog zei, dat ik daar helemaal niet inwoon , hij papier van stadhuis had , dat hij daar alleen woond,
dit is toch te zot, huurcontract laten veranderen ?

Maggy
Topic Starter

#18 , 02 feb 2012 21:56

LIghning ik steek men handen in vuur voor die mens, die zou zelfs nog gene euro vragen indien hij moeilijk had, maar een bijjob zoeken indien nodig
er bestaan ook nog eerlijke mensen hoor, en daar steek ik dus men handen voor in vuur

Reclame

stephandr

#19 , 03 feb 2012 08:17

Laat u vooral niet opfokken door wat de tegenpartij beweert. Blijf rustig en verzamel zo veel mogelijk bewijzen van hoe de situatie in elkaar steekt. Rechters zijn geen uilen.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#20 , 04 feb 2012 17:57

En is die vriend ( met zijn eventuele advocaat) naar de zitting geweest?
Heeft hij conclusies ingediend?
En wie zegt dat het leugens zijn.....
Partij een haalt volgens haar gegevens bepaalde zaken aan.
Partij twee haalt andere zaken aan en weerlegt de aangehaalde feiten van partij een met bewijzen.

Terug naar “Echtscheiding”