#4 , 19 apr 2012 17:30
@Lenny,
Ik heb inderdaad bewijzen dat ik al die jaren betaald heb. ( nog een geluk)
Het is idd zo dat ze haar zoon niet mag buitensmijten maar dit gebeurde op een vrijdagmorgen vooraleer hij naar school ging , na school ben ik hem direct gaan halen .
We hebben dan ook direct kledij moeten kopen , maar ook zijn kamer moest aangepast worden voor permanent te wonen ipv een weekendje te overnachten , treinabbonement....
Mijn zoon volgt automechanica en heeft daarvoor een rijbewijs nodig , dus ook dat financier ik allemaal.
Ik wilde echter niet dat hij vervreemde van zijn moeder en trachtte dan ook om de scherven te lijmen tussen die twee > al was het maar dat hij in de weekends haar ging bezoeken
Echter verloren moeite , ze heeft hem gezegd dat hij dood is voor haar.
Ongelooflijk , ik kan er met mijn verstand niet bij hoe je je kind zo kan buitenzetten.
Als mijn zoon 14jaar was wilde hij al bij mij komen wonen , maar dat heeft ze toen kunnen verhinderen door te zegggen dat hij zijn halfzussen nooit meer zal zien en dat ze mij zal pluimen tot de laatste euro.
Door deze chantage heeft ze toen mijn zoon kunnen beinvloeden om daar te blijven, maar nu hij 18jaar is lukt die chantage niet meer ...
Toen mijn zoon me vroeg om bij mij te komen wonen (sinds 20/03/12) heb ik hem gevraagd om er eerst met zijn moeder over te spreken en haar uit te leggen waarom .
DIt liep echter direct slecht af , en ze heeft hem direct buitengezet.
De reden voor dit is omdat door zijn vertrek zij geen recht meer heeft op kindergeld voor 3 kinderen of grote familie-voordelen
@Eylis, Ik zal idd een advocaat moet consulteren maar het probleem is dat dit allemaal zoveel geld kost.
Mijn loon is te hoog om te genieten van goedkopere rechtsbijstand , maar te laag om te kunnen zeggen dat ik een paar 100 euro kan missen.
Ik overweeg nu om mijn auto te verkopen om geld vrij te maken. (geen plezante keuze daar ik deze ook nodig heb voor mijn werk)
Als iemand me bijkomende raad kan geven of me geruststellen , graag een reactie want ik weet niet hoe er hier uit te geraken zonder persoonlijk faillissement .
Mvg, Guy