Hallo
Dit is mijn situatie : stopzetting relatie papa jongste zoontje eind jan 2011... dan papa zich officieel uitgeschreven naar het buitenland (tot op heden nog steeds "woonachtig" in het buitenland) maar wel 7 dagen op 7 dagen werkzaam in België... Wou geen alimentatiegeld betalen, aangezien ik al genoeg kindergeld ontving, dus eenzijdig verzoekschrift ingediend bij jeugdrechtbank. In september een vonnis dat zoontje elke zondag naar zijn papa moest... nooit komen ophalen (3maanden lang klacht gaan indienen omdat papa hem nooit komen ophalen is).
In maart 2012 is er bij papa loonbeslag gedaan wegens achterstallig alimentatiegeld... en papa wou ineens zijn zoontje zien en heeft een advokaat onder de arm genomen. Voorstel gedaan om in een neutrale bezoekruimte mekaar te ontmoeten maar de papa heeft dit geweigerd en is naar de rechtbank gestapt.
Dus nu moet mijn zoontje om de 14dagen 's zondags naar zijn papa en nu zondag is het de 1ste x.
Ik weet dat hij naar zijn papa moet, maar vind het gewoon erg... mijn zoontje kent zijn papa niet meer, is nog maar 2,5j... ik moet mijn kind dus, ondanks hij in alle staten is en niet mee wil gaan, toch meegeven?
Iemand hier ervaring in?
Groetjes