hallo
Ik ben een mama met 3 kindjes. Ik ben 10 jaar gehuwd waarvan het 7 moeilijke jaren zijn geweest. sinds kort heb ik iemand nieuw leren kennen, die me getoond heeft dat gelukkig zijn nog kan. Ik heb dus besloten om de scheiding in te zetten. Mijn man en ik komen over alles tot onderling akkoord , maar het probleem is als hij gedronken heeft dat hij nogal kan wisselen van stemming en agressief wordt. ja er is dus sprake van geweld en mishandeling.
Nu zorg ik voor de kindjes, ik doe de papieren en maak dat het huishouden nog draait. Maar elke dag zijn er ruzies, verwijten en beledigingen. Ik heb een sociaal appartement aangevraagd maar dit laat even op zich wachten en zodus is dit een heel moeilijke tijd voor mijn nieuwe vriend en mij.
Nu heb ik met mijn toekomstige ex-man afgesproken dat ik elke vrijdag met hem blijf slapen en een dagje daar blijf. Mijn ex-man gaat dan zaterdags uit en dan ben ik er voor de kinderen, dit totdat we alleen wonen.
Maar vraag me af wat als hij eens het kwaad in zich krijgt en moeilijk begint te doen als ik op vrijdag weg ben, kan hij overspel laten vaststellen, kan ik mijn kinderen kwijt raken, kan hij me de toegang tot onze gezamenlijke woning ontzeggen, kan hij het huis leegmaken of me een hak zetten.
alvast bedankt voor de eventuele reacties
taniake