zichtrekening minderjarige.

fayke1
Topic Starter

zichtrekening minderjarige.

#1 , 23 jul 2012 18:12

Ik ben onlangs weg bij mijn man na 18 jaar huwelijk. Hij heeft mij en ons dochter letterlijk buiten gepest. Na één dag was zijn nieuwe vriendin en haar kinderen ingetrokken bij hem. Haar domicile heeft ze tevens verandert op dit adres. De aanvraag voor dringende maatregelen en is onmiddellijk ingediend. Bij de eerste zitting heeft hij uitstel gevraagd zijn advocaat was opgehouden. ook gekregen. uitstel 2 maand.
Nu vraagt mijn dochter van 16 jaar die haar vader niet meer wil zien, om allerlei redenen zware beledigingen, 18 jaar mishandeling van mij, overspel. om een zichtrekening te openen en haar zakgeld en betaling vakantiejob en weekendwerk te storten en zij zou willen dat hij daar geen inzage in heeft. Hij gaat daar echter niet met akkoord, en wil inzage. Kan ik daar onderuit ? Ik stel deze vraag hier mijn advocaat is in verlof. En ik zou toch graag weten als we dat recht hebben. heeft hier iemand ervaring mee ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”