Eot van 1996,is deze nu verjaard?

josi
Topic Starter

Re: Eot van 1996,is deze nu verjaard?

#31 , 24 jul 2012 12:54

Kom juist thuis en een deurwaarder heeft mijn ganse inboedel opgeschreven!!Mijn advocaat is niet bereikbaar??

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Juridisch actief: Nee

#32 , 24 jul 2012 13:21

De deurwaarder heeft u voordien reeds een "bevel tot betalen" betekend, waarin u aangemaand werd een bepaald bedrag te betalen en waarin ook staat op grond waarvan dit gevorderd wordt.

Ook het beslagexploot vermeldt welk bedrag gevorderd wordt.

Neem anders contact met de deurwaarder en vraag hem wat moet betaald worden.

josi
Topic Starter

#33 , 24 jul 2012 13:31

Er staat in 2214,20 en 275,11 voor het deurwaarders exploot en vanaf 17/07/2012 mogelijk te vermeerderen met uitvoeringskosten.
Dus nu draai ik voor alles op.Moet ik nog in beroep gaan of is dit niet aan te raden?

Reclame

scorpioen
Juridisch actief: Nee

#34 , 24 jul 2012 14:21

Het betreft hier meer dan waarschijnlijk de gerechtskosten. Zie uw vonnis: de kosten van dagvaarding (344,52 euro) + rechtsplegingsvergoeding (1.320 euro). Hierbij komen dan nog eens de kosten van uitgifte, betekening van het vonnis en bevel tot betalen.

Het vonnis is voorlopig uitvoerbaar. Dit betekent dat de tegenpartij betaling kan eisen, ook al zou u in beroep gaan.

Als u in beroep wenst te gaan, houd dan rekening met de beroepstermijn (één maand vanaf de betekening van het vonnis als het vonnis betekend werd in juni, tot 15 september als het vonnis betekend werd in juli).

josi
Topic Starter

#35 , 24 jul 2012 14:47

Bedankt,zal dit bedrag eerstdaags betalen maar ik krijg gewoon mijn advocaat niet aan de lijn.Hij ging terugbellen maar doet dit niet.Zou toch willen weten wat er nu moet of kan gebeuren.Betekening van vonnis is 11 juli,de uitspraak was 22 mei.

Terug naar “Echtscheiding”