verdwenen en beschadigde inboedel bij na vertrek van ex

gescheiden-g
Topic Starter

verdwenen en beschadigde inboedel bij na vertrek van ex

#1 , 26 aug 2012 15:47

Hallo,heeft er iemand onder jullie soorgelijke zaak meegemaakt en wat is er toen uit de bus gekomen?alvast bedankt voor julie reacties!Na maanden van onderhandelen is mijn ex nu toch verhuisd uit de woning die ik na onze definitieve scheiding overneem.Ze heeft nu 5 maanden gratis in de woning mogen verblijven en we waren bij de notaris overeengekomen dat de inboedel die aan mij was toebedeeld in de woning bleef en zij daar ook gebruik van mocht maken.Op 1 september verhuist ze echter definitief en ze is al aan de verhuis begonnen.Wat blijkt er nu:ze neemt gewoon alles mee!!!! ook hetgeen dat aan mij toebedeeld is en hetgene nog niet verdeeld is.tevens is er geen onderhoud meer aan de woning gedaan en is het er een echt stort geworden !ze heeft zelfs nooit de moeite gedaan om de vuilniszakken buiten te zetten ,die liggen gewoon op een hoopje in de tuin. Zelfs binnen in huis is het één grote rommel!Kan dit zomaar? ook is er schade aan de woning toegebracht tijdens haar verblijf alleen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 26 aug 2012 19:59

Laten vaststellen door een deurwaarder

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”