Allimentatie

sloeberjjl
Topic Starter

Allimentatie

#1 , 20 aug 2012 12:44

Ok nu begint het

IK heb dus gezegd ik hou de kinderen en ze mogen bij hem om de 14 dagen een weekend komen omdat hij geen rijbewijs heeft dus geen 3 kinderen met de fiets kan wegbrengen

was ook zn eigen oordeel

Gisteren zegt hij ja ik betaal geen allimentatie dus de jongens komen elk weekend naar mij !!!! Ik doe elk weekend zoveel leuke dingen met hen

BV deze vakantie met hen naar

Plopsaland
2 dagen movieworld Duitsland
weekendje centerparcs samen met papa
weekendje sunparks met vriendin en mama enz

bobbejaanland dit weekend

hij is niet dol op pretparken of op vakantie weekend gaan???
wat gaan de jongens nog aan hun leven hebben dan?? en wat ik aan hen

de rotdagen van school doormaken en in weekend de jongens afgeven???

Kheb er 3 is teveel van het goede :'(

Heb geen idee hoe ik dit oplos

Hij vind dat hij dan niet moet betalen ik heb ze 4 dagen hij 3?

PFFTTT

HELPPPPPP

Ik wil gewoon een deftige oplossing

Ik moet eentje zoeken hij werkt meestal met vroege en late ploegen ook dat nog dus week om week gaat niet???

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 20 aug 2012 15:31

En wat zegt het vonnis?
Is er een vonnis?

lucgescheiden

#3 , 24 aug 2012 20:21

Wilt u een vader zijn ouderschap ontnemen op basis van: het niet hebben van een rijbewijs?
Om vervolgens ruzie te maken over de wederzijdse kosten, omdat hij zijn ouderschap niet langer kan waarnemen?

Ik vrees dat de rechtbank u op het eerste punt een go zal geven, op het tweede echter een no.
En daarmede tekent u beiden voor een lange lijdensweg, van om de haverklap terug voor de
rechtbank te mogen verschijnen, tot u beide bereid bent om uit eigen beweging tot een overeenkomst te komen.
Niet alleen beide ouders zullen hiervan de dupe worden, maar tevens jullie jongens, en hun relatie met jullie.
Ik kan u aldus alleen maar aanraden om beide wat water in de wijn te doen, om tot een oplossing te komen
inzake het transport van de kinderen heen en weer naar de vader.

Bijvoorbeeld een tijdelijke regeling tot de vader de helft van de tijd zelf voor een oplossing kan insataan, en
waarmede jullie eerste punt van discussie alvast in de kiem zou zijn gesmoord... (?)
Handige documenten voor Personenrecht

Reclame

sloeberjjl
Topic Starter

#4 , 27 aug 2012 12:21

Ik wil zn vaderschap zeker niet afnemen laat ons daar zeer duidelijk in zijn

Hij wil koste wat kost geen allimenatie betalen
Hij wil ze daarom elk weekend nemen en dat wil zeggen voor hem dat hij ze 3 dagen heeft vrijdag avond tot zondag avond? en ik dan maandag tot vrijdag morgen

Maar dat is geen leven voor de kinderen dan kan ik niet buiten met hen in het weekend moet toch kunnen
En hij kan er niet mee weg hoop dat hij zn verstand gebruikt en toch rijbewijs of trein en bus zal gaan gebruiken pffttt

Ik wil in ieder geval voor onze kinderen het beste ik wil mezelf wegcijferen maar dat doe ik niet door ze elk weekend af te geven want de jongens gaan daar totaal niet gelukkig mee zijn wegens uitstapjes en leuke dingen die ze gaan moeten missen

Ik ga ze ook alleen nog zien dan als het school periodes zijn, zwoegen en zweten voor school is ook niet alles en dat is dan voor bij mij spelen mag dan alleen bij papa, dat kan niet denk ik

Hij is ondertussen veranderd van gedacht elk weekend kan niet dan heeft hij geen leven zei hij

Dus ik moet opl zoeken :(

Begin er maar aan pffttt

Terug naar “Echtscheiding”