co-ouderschap maar ex brengt kind niet terug !

draakjewicca
Topic Starter

co-ouderschap maar ex brengt kind niet terug !

#1 , 17 sep 2012 12:08

ik heb met mijn ex co-ouderschap aangezien we 65km van elkaar wonen ging in kortgeding uitgemaakt worden waar het kind naar school moet, bij mij of bij haar papa omdat we daar niet over eens zijn normaal was die zitting woensdag 12 sept, zijn advocaat heeft de zaak laten uitstellen tot 26 sept maar mijn dochter was die week bij haar papa, nu wou ik gisteren om mijn dochter gaan bij hem en krijg ze niet mee !! tot de zaak !? ze is haar 1ste week school bij mij gestart, wat hij met haar gedaan heeft weet ik niet ik mag geen contact hebben met hem hij antwoord op geen sms, geen mail, niks !!! heb gisteren klacht gaan indienen bij politie maar mijn ex kan ze toch niet houden voor 3 weken ?? ik heb nog kindjes en die missen hun zus ook !! wat kan ik doen ?????????????????

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 17 sep 2012 13:45

Co-ouderschap in vonnis?
Uw ex zal gehoord worden en aangemaand zich aan vonnis te houden.
U hebt een attest aangifte? U als slachtoffer laten registreren en dan een onderhoud met procureur des Konings vragen die belast is met uw dossier.
Uiteraard ook dadelijk uw advocaat in kennis stellen.
Gezien hij niet reageert ..;heeft politie gebeld met hem. Hebben ze de politie van zijn woonplaats naar hem laten gaan ... er kan altijd iets gebeurd zijn.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”