klachten van ex vrouw

rob08
Topic Starter

klachten van ex vrouw

#1 , 23 sep 2012 13:39

mijn ondertussen ex vrouw dient valse klachten tegen mij indit was begonnen als wij nog samen waren dan een klacht voor verkrachting een tijdje later was het voor slagen en verwonding dan ging het over bedreiging ik schat dat ongeveer een klacht of 10 was als ook ging zij steeds weg en nam de kinderen mee dan kwam ze na een paar dagen terug met de woorden ik kan niet zonder jou en ook de kinderen hebben jou nodig als ik dan vroeg waarom zij zo was dan krijg ik het antwoord ik weet niet waarom ik dat doe het is dus iedere keer als ze weg is dat ze klacht neerlegt ik had dan steeds last met de politieik woonde toen in kalmthout de politie heeft toen alle klachten aan zien als niet bestaand of valse klacht na dat ik eens alles bij hun heb uitgeklaard en zij hebben mij toen de raad gegeven (denk eens goed na deze vrouw maakt uw leven kapot ik kon dit niet meer verwerken en besloot van de echtscheiding te starten nu zijn wij - 10 maanden uit elkaar en begint dit weer opnieuw ik krijg weer de politie van de gemeente waar ik nu woon aan de deur voor klachten die niet waar zijn wat kan ik hier nu aan doen dit moet nu echt stoppen

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
patjebrussel

#2 , 23 sep 2012 14:39

Mijn ex-vrouw dient valse klachten tegen me in. Onder andere voor verkrachting, slagen en verwondingen, bedreigingen allerlei toen we nog samen waren. Vaak ging ze zelf weg van huis en nam de kinderen dan mee. Ze kwam dan terug, wou dan blijven en op mijn vraag waarom ze al die klachten neerlegt bleef ze het antwoord schuldig. De politie heeft na onderzoek al die klachten geseponeerd. Ze hebben me de raad gegeven om uit elkaar te gaan, wat ik ook heb gedaan. 10 maanden na de echtscheiding begint ze opnieuw klachten neer te leggen.

Dit moet nu stoppen; wat kan ik hieraan doen ?

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 23 sep 2012 21:59

Als beide politiezones in arrondissement Antwerpen liggen komen alle PV's samen parket Antwerpen.
Politie seponeert geen klachten dat doet het parket.
Hebt u in Kalmthout al een 'tegenklacht' gedaan .... laster en eerroof ... nutteloze aangiften ... blijven lastig vallen ... stalking.
In elk geval de huidige politiezone verwijzen naar vorige zodat ze PV's kunnen linken.
Een zeer goede dagagenda houden waar u bent op welk moment.
U als slachtoffer laten registreren op parket en een onderhoud vragen met de parketmagistraat.

Is collocatie een denkpiste die haalbaar is.
Waren er soortgelijke gedragingen VOOR jullie uiteen waren ...

Soms kan een 'gesprek' dat een officier bij politie met uw ex heeft al helpen.
Zeker als er een opdracht van het parket aan de basis ligt van dat gesprek.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”