omgangsrecht

honnypon
Topic Starter

omgangsrecht

#1 , 25 sep 2012 20:12

Op 23/09/2012 13:31, honnypon schreef:
Toch nog een vraagje wie weet kan iemand me helpen om de juiste weg te nemen in verband met deze beslissing .ook al ziet de vader weinig om naar zen kind " kan ik geen co ouderschap aanvragen zodat hij ook een deel van de opvoeding op hem kan nemen na 9 jaar zou dat wel mogen he .hij heeft nog nooit 1 ding moeten doen voor zijn kind en is er maar 1 tje zoon 9 jaar die graag het co ouderschap zou willen " hij wil en heeft de ouderdom om tijd te willen doorbrengen met zijn vader " ik als moeder kan dit niet tegenhouden en wil dat ook niet " hij heeft het recht om naar zijn vader te willen gaan " niet ????.maar ook volgens de advocaat kan dit niet omdat we niet met elkaar kunnen opschieten daar heeft het kind toch niets mee te maken " en de rechter kan dat toch in het vonnis vermelden dat co ouderschap nog altijd het beste is in dit geval als het kind het zelf vraagt " maar ook als de vader niet wil "kan hij dat zomaar weigeren 'weet iemand hier raad op en kan men advocaat dat zomaar weigeren om dit aan te vragen "ook als het kind het zelf wil en ik nog een bewijs heb waar de vader zelf co ouderschap heeft gevraagd een jaar geleden "kan ik hiermee doorgaan wie weet er raad of kan helpen

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 25 sep 2012 20:20

Co-ouderschap heb je altijd, u heeft het waarschijnlijk over co-verblijfsouderschap.
Je kan dit laatste niet verplichten, dit is niet strafbaar. Je kan op basis hiervan wel een hogere alimentatie eisen voor de rechtbank.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”