tiener moet slpk delen met papa en zijn nieuwe vriendin !?!

nst2
Topic Starter

tiener moet slpk delen met papa en zijn nieuwe vriendin !?!

#1 , 03 sep 2012 19:18

papa heeft sinds n paar weken n nieuwe vriendin die ook al zo goed als definitief inwoont.
de kinderen hebben het er erg moeilijk mee... maar papa heeft geen oren naar hun gevoelens en mening... maar dit terzijde.

situatie tot gisteren :
papa heeft 2 slpks : 1 voor hem & de jongste tiener en 1 voor onze volw dochter

bij de wissel gisteren blijkt er plots dat er op de slpk vd jongste, naast het bed vd jongste, er nu ook een 2-pers hoogslaper is geplaatst waar papa met vriendin in zal slapen.

kan dit zomaar ???

ik vind dit ontoelaatbaar !
waar kan ik terecht voor info ?

dank u voor een reactie

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah

#2 , 03 sep 2012 20:12

Het is inderdaad een nogal vreemde verdeling. Logischer zou het zijn dat vader met zijn vriendin één kamer betrekt en dan de kinderen een andere kamer laat delen. Het is ook niet ideaal maar men kan volgens mij niet eisen dat elk kind een eigen kamer krijgt.

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Foody

#3 , 04 okt 2012 12:45

Let op! ik ben er niet 100% zeker van maar volgens mij is het wel bij wet verboden om kinderen van verschillend geslacht ouder dan 12 samen op kamer te leggen?

Reclame

duma

#4 , 04 okt 2012 13:04

Dat is dan een wet die ik heel graag zou zien.

Er zijn genoeg gezinnen met meerdere kinderen waarbij kinderen samen moeten slapen. Ideaal is het niet, maar verboden ook niet.

Terug naar “Echtscheiding”