#1 , 30 okt 2012 17:55
Het is een vraag die hier al tot in dun treure gesteld zal geweest zijn, maar ik vraag mij af of je als je voor co-ouderschap gaat alimentatie voor het kind betaald moet worden...? Mijn ex en ik zitten in de situatie dat er niet met elkaar gepraat word en alle contact via advocaten verloopt, die mij inziens alles doen om de hetze tussen mijn ex&ik in stand te houden! We zijn nu hopelijk op het laatste van de rit 'ben ik naief'? We hebben sociaal onderzoek achter de rug, jeugdrechtbank..., uitspraak valt over 3weken. Nu vraagt mijn ex 150euro alimentatie voor ons zoontje, wetende dat ik dit momenteel niet kan betalen al wil ik mijn verantwoordelijkheid zeker niet ontvluchten..., ik heb ook het gevoel dat mijn advocaat te ligt is tov die van mijn ex, mijn advocaat heeft de zaken mijn inziens niet genoeg geweerlegt die mijn ex mij verwijt, en heb echt gevoel dat wat ik nu bereikt heb enkel en aleen is door het positieve socaal onderzoek en niet door argumenten van mijn advocaat..., hier lig ik dus nachten wakker van, ik vind het zo onfair, mijn ex houdt mij bewust overal buiten, er worden mijn zoontje van 4jaar dingen ingefluisterd waarvan ik niet kan geloven dat een kind van 4jaar dat uit zichzelf zegt, hij moet haar nieuwe vriend papa.... noemen van zijn mama dit heeft mijn zoontje mij zelf verteld, doet pijn om te horen