Ik heb een week-weekregeling waarin ik alimentatie betaal per kind en moet betalen voor de bijkomende kosten. Het feit dat ik deze kosten moet betalen probeer ik al meer dan 1 jaar te wijzigen via de rechtbank zonder resultaat, telkens is er uitstel. De alimentatie betaal ik altijd op tijd, maar de bijkomende kosten waren sinds dag 1 niet correct, waarvoor ik aan mijn ex de nodige aanpassingen overgemaakt heb, met een résume van wat niet klopt. In plaats van een aanpassing te krijgen, kreeg ik een brief van de deurwaarder. Via advokaat in orde gebracht, bijna 2 jaar niets van gehoord, nu na deze periode weer een brief ontvangen van de deurwaarder voor betaling van bijkomende kosten. Enkel een opsomming van kosten, zonder facturen waarin ik al duidelijk zie dat er kosten aangerekend worden, die zelf niet voorzien zijn in het vonnis.
Ongeacht wat het vonnis is, wil ik correcte kosten betalen en dit eventueel via de rechtbank aanvechten en eventueel terug vorderen. Het kan niet zijn dat de kinderen in week-weekregeling leven, dat ik alimentatie betaal, bijkomende kosten en dat studietoelagen, schoolpremie en kindergeld voor haar (kinderen) zijn.
Wie kan mij hierin advies geven.