Bedankt voor je antwoord... ik denk dat ik vannacht weer niet ga slapen. Als ik geen job vind, dan weet ik niet hoe ik de touwtjes aan elkaar ga knopen... Er zal niets anders opzitten dan de spaarcenten op te gebruiken tot er niks meer is... en dan naar het ocmw, ofzo.
Beste Alicem,
Indien je moeilijkheden hebt met het vinden van een job, kan je je eventueel richten tot een VDAB kantoor, daar kunnen ze je allicht helpen in het vinden van een job.
In de buurt waar ik woon, zijn er 3 winkels die werken met dienstencheques, die continue op zoek zijn naar nieuwe werknemers.
Misschien dat dat je al iets voort kan helpen als je zonder inkomen dreigt te vallen.
Uit gesprekken met onze huishoudhulp, blijkt dat zij per uur ongeveer 10€ verdiend, en tot 38 uren per week mag werken.
Dan kom je toch uit op een mooi bedrag van
1520€/maand ongeveer.
Op onderstaande link vind je meer info i.v.m. dienstencheques.
http://acv-mid-west-vlaanderen.acv-onli ... ues/dc.asp
Wat ik ook niet begrijp is dat je eerder in je topic sprak over 1500€ per maand om mee rond te komen, als het bedrag van de alimentatie dat de rechter je voorlopig toekende, een 800€ bedraagt.
Als je deze samen telt, heb je 2300€, wat me toch een aardig bedrag lijkt waar je gerust een appartement kan huren, en een normaal leven kan leiden met je 2 kinderen?